Bejelentkezés Bezárás
Magyar nyelvEnglish language

Az Ön kosara üres


Kosár bezárása
GYIK

Hogyan tudok regisztrálni?

A regisztráció menüpontra kattintva megnyílik az egyszerű regisztrációs űrlap. Néhány adat megadásával elvégezhető a regisztráció, mely folyamat végén választott felhasználónevével és jelszavával a rendszer be is lépteti Önt. Regisztrált felhasználóink teljes körűen használhatják a Webshopot és extra információkhoz juthatnak.

Mit tegyek, ha elromlik a vásárolt termék?

Hiba bejelentést, reklamációt minden esetben írásban tudunk elfogadni. Emailen az info@lagunalux.hu címre vagy faxon az (52) 471-007-es számra kell küldeni. Ebben szerepeltetnie kell a vásárlást igazoló számla sorszámát, a vásárlás dátumát, az Ön nevét, címét, telefonszámát, e-mail címét, a termék pontos megnevezését és a probléma pontos leírását. Minden esetben felvesszük Önnel a kapcsolatot és ismertetjük, mi a probléma megoldásának menete.

Miért kell vásárlás előtt regisztrálnom?

A visszaélések elkerülése és a gyorsabb ügyintézés miatt van szükség a felhasználók regisztrációjára, a telefonszám és e-mail cím megadására.

Mit tegyek, ha regisztráció után nem tudok belépni?

Kérjük hívja fel ügyfélszolgálatunkat!

Hogyan tudom a házhozszállított rendelésemet kifizetni?

A megrendelt termék árának és az esetleges szállítási költségnek a kifizetése történhet áruátvételkor a kiszállítást végző fuvarozó részére készpénzben, vagy az áru kiszállítása előtt a K&H Banknál 10200304-41414163-00000000 számon kezelt bankszámlaszámunkra történő banki átutalással. Banki átutalás esetén a megrendelt termék kiszállításának és átadásának feltétele a vételár és a szállítási költség összegének fenti bankszámlaszámon történő jóváírása. 

Mennyiért vállalnak kiszállítást külföldre?

Külföldre történő rendelés előtt, kérjük keresse meg ügyfélszolgálatunkat, szállítási költség egyeztetés ügyében.

Mit tegyek, hogy elsők között értesüljek az akciókról, ajánlatokról vásárlást segítő információkról?

Regisztráció, majd bejelentkezés után a „Hírlevél” gomb megnyomásával kezdeményezheti hírlevél küldési szolgáltatásunk igénybevételét.

Mennyibe kerül a kiszállítás Magyarországon?

Súly

Szállítási díj

0,01 -

3 kg

1340

Ft/cím

3,01 -

5 kg

1495

Ft/cím

5,01 -

10 kg

1745

Ft/cím

10,01 -

15 kg

2060

Ft/cím

15,01 -

20 kg

2440

Ft/cím

20,01 -

25 kg

2870

Ft/cím

25,01 -

30 kg

3215

Ft/cím

30 kg fölött

65.-

Ft/kg


Hidromasszázs kabin szállítása:  

8150

Ft/cím

Zuhanykabin 50kg-ig:                  

6400

Ft/cím

Kádak:                                            

7140

Ft/cím

Sarok kád:                                     

8400

Ft/cím

Hidromasszázs kádak:                 

9650

Ft/cím

Utánvét beszedési díj:

0 – 1.000.000,- Ft

500,-  Ft


Hogyan tudok az Ügyfélszolgálattal kapcsolatba lépni?

Laguna Lux Fürdőszobaszalon
+36 (52) 471-007, +36 (52) 520-860, +36 (30) 429-7044

Irisz Fürdőszobaszalon
Telefon: +36 (66) 451-921, +36 (30) 218-8670

Kludi Mofém Csaptelep Szaküzlet
Telefon: +36 (52) 520-870, +36 (30) 394-7288


Van lehetőség személyes átvételre?

Személyes átvételre van lehetőség üzleteinkben. Személyes átvétel csak abban az üzletben lehetséges, amelyiket rendelésében bejelölte.

 

Debrecen, Mikepércsi út 70, LAGUNA LUX Fürdőszobaszalon

Békéscsaba, Szatvasi út 49. Írisz Fürdőszobaszalon

Hogyan tudom leggyorsabban megtalálni az általam keresett terméket?

Az általános keresőbe írja be a keresett termék nevét vagy használja a részletes keresőt.

Mi történik, ha nem tudom átvenni a megbeszélt időpontban a kiszállított árut?

Még kiszállítás előtt vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, új időpont egyeztetés miatt. Kisebb tömegű rendelés esetén, ha a kiszállítás már folyamatban van, esetleg megtörtént, a futárcég értesítést hagy az újbóli kiszállítás időpontjáról.

Ha ekkor sem történik meg az áru átvétele a futárcég visszaszállítja raktárunkba az árut, melyet ezután a szállítási költség ismételt kifizetését követően szállítunk ki újból. Nagyobb tömegű áruknál a szállítás pontos idejét telefonon előre egyeztetjük a megrendelővel.

Nem találok egy terméket a webáruházban. Lehetséges, hogy megvásárolható Önöknél?

Kérjük, küldje el a termék pontos megnevezését az info@lagunalux.hu e-mail címre, és munkatársaink megpróbálnak segítségére lenni.

Rendelés előtt személyesen megtekinthetem a kiválasztott terméket?

Raktáron lévő termékeink, üzleteinkben megtekinthetők.

Hogyan értesülhetek a megrendelésem állapotáról?

Megrendelésének aktuális állapotáról és állapot változásairól folyamatosan e-mailben értesíti Önt rendszerünk.

Mi a bemutatótermek címe?

Debrecen: Laguna lux Fürdőszobaszalon, Mikepércsi út 70

Tel:             (52) 471-007, 520-860

E-mail:        info@lagunalux.hu

              

                    Kludi-Mofém szaküzlet, Nyíl u. 38.

Tel:             (52) 520-870

E-mail:        kludimofem@katofer.hu

 

Békéscsaba: Irisz Fürdőszobaszalon, Szarvasi út 49.

Tel:             (66) 451-921

E-mail:        info@iriszfurdoszoba.hu

Miből tudom, hogy sikeres volt-e a rendelésem?

Minden, a Webáruházba beérkezett kosár-megrendelést követően a Webáruáz rendszere e-mailen keresztül automatikus visszaigazolást küld a megrendelés beérkezéséről, amellyel jelzi a Megrendelő felé, hogy a rendszer fogadta és tárolja a megrendelést. Ezen üzenet függetlenül a raktárkészlettől, minden kosár-megrendelést követően megérkezik a megrendelő elektronikus postafiókjába. A beérkezést követően legkésőbb 3 munkanapon belül a Katófer Kft. elektronikusan visszaigazolja a Megrendelőnek, hogy a megrendelt termék raktárkészleten található-e, illetve jelzi az esetleges alternatív termék lehetőségeket. Ha nem kapott visszaigazolást, kérjük keresse meg ügyfélszolgálatunkat.

Rendeléstől számítva mennyi idővel kapom meg a rendelésemet?

Az egyes termékek várható szállítási ideje az adatlapjukon olvasható. Amennyiben ott nem szerepel pontos időpont, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.
 

„Raktáron” állapotú termékeinket, kb. 5 munkanap,
 

"Rendelhető" állapotú termékeink várható szállítási ideje eltérő lehet, pontos információért szíveskedjen felvenni velünk a kapcsolatot.

Honnan tudom, hogy a kiválasztott termék raktáron van-e?

A termékek adatlapján részletes és aktuális információk találhatóak. Ha "Rendelésre" állapot szerepel, a termék jelenleg nincs raktáron, annak beérkezésével kapcsolatban kérjük vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.

Utólag tudom módosítani, visszamondani a rendelésemet?

Keresse ügyfélszolgálatunkat, ahol kollégáink a rendelés aktuális állapota ismeretében tájékoztatják a további teendőkről.

Amennyiben még nem kapta meg a kiszállítási információkat, úgy rendelése következmények nélkül lemondható. Rendelését írásban tudja lemondani az e-mail címen: info@lagunalux.hu
 

Ha a kiszállítás már folyamatban van (csomagját már átadtuk a futárszolgálatnak), rendelését a csomag átvételét követően 14 napon belül visszamondhatja, ez esetben az áru visszaszállításáról Önnek kell gondoskodnia. A visszaszállítás bonyolításában segítséget tudunk nyújtani, de a szállítás költsége minden esetben Önt terheli. A csomag átvételének megtagadása esetén a szállítási díjat kiszámlázzuk. 

Ha egymás után adtam le több rendelést, összevonható a szállítás?

Vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal, az adatok egyeztetése miatt.

Mit tegyek, ha nem kaptam meg a rendelésemet?

Kérjük, vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal.

Mit tegyek, ha a kiszállított termék hiányos, hibás esetleg nem azt kaptam, amit rendeltem?

Ha kiszállított termékkel kapcsolatban kifogással élne, úgy azt a fuvarozó jelenlétében, írásban, jegyzőkönyv felvételével teheti meg. 


Akciós ajánlat


Bejelentkezés